Grąžinimo Politika

Kaip grąžinti siuntas per Omniva paštomatus?

  1. Užpildykite prekių grąžinimo formą - https://www.flipo.lt/parduotuves/mygoal-lt
  2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omnivą paštomatą.
  3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 3 dienas po to, kai gausime Jūsų siuntą.

Grąžinimo paslaugos kaina: 0,00 Eur.

 

14 d. Prekių grąžinimo garantija

  1. Jeigu norėsite grąžinti ar pakeisti įsigytą prekę, tai galėsite padaryti per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.
  1. Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą yra grąžinami per 3 dienas.
  1. Jeigu už prekes buvo mokėta bankiniu pavedimu ar siuntos atsiėmimo metu, pinigai yra grąžinami į grąžinimo akte nurodytą sąskaitą.
  1. Jei buvo atsiskaityta mokėjimo kortele, pinigai grąžinami per pasirinktą sistemą į tą pačią sąskaitą.
  1. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; prekė turi būti nesugadinta; prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo.
  1. Grąžinama prekė negali būti dėvėta, turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.
  1. Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikiu. 
  1. Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).